Mało pali, jest naprawdę dynamiczny, pracuje cicho i gładko.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6 biegu na autostradzie. Mogła by być bardziej precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Świetny kompromis pomiędzy prowadzeniem, a komfortem. Duży prześwit też się przydaje. Generalnie w sam raz na Polskie warunki.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie wolno się nagrzewa, ale to jak każdy mały diesel.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę samochodu, jest ponadprzeciętnie przestronny. Również jeśli chodzi o bagażnik. Byłem nim na 2 tygodnie na Bałkanach na objazdówce i w 4 osoby w Bułgarii i było naprawdę znośnie.
3,0
Wyciszenie
Tutaj mogło by być lepiej. Szczególnie powyżej 120km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy chipie na 100KM i dynamicznej jeździe, spalanie w okresie letniemi 50/50 trasa/miasto to zawsze ok 5l/100 +/- 0.3l. W zimie na krótkich odcinkach rośnie do 5,5l, ale po częsci to też pewnie wina kiepskich opon, bo po zmianie od razu spadło do 5l. Generalnie samochód mało wrażliwy na styl jazdy, bo nawet kiedy jeżdżę szybko po mieście, albo autostrada 150km/h załadowanym samochodem, nigdy nie spalił więcj niż 5,5l. Rekord 4,2 to trasa do Czarnogóry. Głównie drogi krajowe, max 110km/h.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem znając całą historie samochodu, w 2013 roku za 12tys. z przebiegiem 90tys.(sprawdzone). Od tego czasu, żadnych problemów, części eksploatacyjne są tanie, a samochód ekonomiczny. Jestem bardzo zadowolony z wyboru, ale wiem, że trafił mi się zadbany egzemplarz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co przy prawie 130tys., ani ja, ani poprzedni właściciel nie musiał jeszcze nic przy nim robić.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 80KM 59kW
[l/100km]