Karoseria
: Woda stoi pod wlewem paliwa - chodzi farba - raz na rok ręcznie lakieruje - koszt 20 zł
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Zimny jest głośny, ale jak się rozgrzeje jest całkiem ok. Czasami wibruje przy 2000 obr/min.
4,0
Skrzynia biegów
Raczej OK.
3,0
Układ jezdny
Nie jeden raz mnie zabrał spod TIR-a. Głośne i twarde. Gdy koła nie wyważone robi się głośno. Wadą są jak we wszystkich renówkach - łożyska osi przedniej.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność na wysokim poziomie.
3,0
Ergonomia
Jak francuzy, dużo sprytnych schowków.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja słaba - przepustnica kabina/nogi/szyby potrafi się przekręcić i wtedy nic nie ustawimy, ale na sprytnego idzie to samemu naprawić.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet wysoki kierowca się zmieści nie uderzając głową o sufit. Gorzej z tyłu, wysoki ma ciasno gdy jego bliźniak z przodu.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla to cicho gdy rozgrzany. Robi się głośno przy prędkości powyżej 130km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj wielki plus:
autostrada/ekspresówka 100-120 4.0 l/100km
miasto/wiocha - 5.0 l/100km
Na baku (50 l) robię 1000 - 1100km w zależności od pory roku i trybu miejskiego.
Ostatnio na trasie spalił 5.1 l/100km, 2 osoby wymijanie co chwila.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem używanego, przepłaciłem przez pośpiech i potrzebę posiadania pojazdu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie pierdoły. Rurka powrotu oleju z turbiny, prowadnica szczęki hamulcowej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez większych problemów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 80KM 59kW
[l/100km]