silnik pracuje wzglednie cicho w srodku nie słychac zbytnio ze to diesel
elastycznośc ok ale to wersja 82km
4,0
Skrzynia biegów
troche drga lewarek
biegi wchodzą ok
moze lekki problem z wstecznym bo nieprzyzwyczajony jestem do "podciąganego" biegu
3,0
Układ jezdny
komfort zawieszenia znośny nic dodac nic ując
ale w zawieszeniu ciaglew cos poka stuka
metoda "PODGŁOSIC RADIO" objawy ustepują
Komfort
4,0
Widoczność
troche do tyłu mizernie ale reszta ok
5,0
Ergonomia
tutaj wszystko jest super
mam wersje z klimatronikiem
wszystkie jest tam gdzie ma być
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na razie super szybko odparowują szyby nagrzewa sie tez "normalnie"
klimy nie sprwdzilem w warunkach bojowych bo zimno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok miejsca sporo kubełkowe fotele dobrze wyrofilowane tylko wysiąśc trudno osobom "przy tuszy"
z tyłu znosnie
dla 4 osób mozna pojezdzić
wcale nie ma tak mało miejsca za tyłu
tylko trzeba uważac na głowe przy wsiadaniu
5,0
Wyciszenie
silnik na 6+ jak na diesla
troche gwizzdze w uszczelkach na drzwiach ale to wina uszczelek a nie wyciszenia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeszcze za dorze nie rozpoznałem
ale znośne a w porównaniu do BMW
to przepaść
2,0
Stosunek jakość/cena
za drogi jak na małe autko
w tej cenie mozna
vw golfa 4
focusa
ibize
peugeot 206
magane
w 2000r diesla namierzyć
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kontrolki paoduszki
raz sie zapala raz gasnie
stukot w zawieszeniu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 80KM 59kW
[l/100km]