Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio II Hatchback

keliber413, 12 lat temu
Silnik 1.5 dCi 65KM 48kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio II Hatchback 1.5 dCi 65KM 48kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
3,54
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Auto małe, drogie i awaryjne.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik może i kulturalny i dosyć zrywny, ale wtryski i jego inne kaprysiki wymagające najwyższego (najdroższego) jakościowo paliwa to nie to czego oczekuję od auta, zbyt duża precyzja i za mała tolerancja na błędy w eksploatacji które portfelowi jest ciężko znieść w razie wystąpienia awarii.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów bardzo mi się podoba nie za długa nie za krótka jak dla mnie idealna.
3,0
Układ jezdny
sprzęgło dwumasowe TRAGEDIA ! poza tym układ jezdny dosyć wygodny zawieszenie raczej twarde. Promień skrętu jak na tak małe auto jest jeszcze większą tragedią niż wyżej wymienione sprzęgło dwumasowe. Problemem jest również bardzo niski przedni zderzak co skutkuje możliwością zahaczenia o krawężnik przy parkowaniu jeśli wystaje więcej niż kilkanaście centymetrów
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do przodu i na boki dobra, szkoda że nie widać maski co może sprawiać niewielkie problemy przy parkowaniu, widoczność do tyłu dobra.
3,0
Ergonomia
można powozić pasażerów i trochę zakupów ale zapomnijcie jeśli chcecie przewieźć coś większego, wykręcenie przedniego siedzenia --> wczodzenie pod kanał, wykręcenie tylnych siedzeń ---> mordęga z za długimi najczęściej zardzewiałymi śrubami które są zrobione na maleńką \"gwiazdkę\" co bez kompletu profesjonalnych kluczy skutkuję najczęściej zerwaniem gwiazdki klucza. schowki i kieszonki nie są złe
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja i ogrzewanie dobre szczególnie w wersji z klimatyzacją, trochę wolno nagrzewa się silnik
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu dużo i wygodnie na dodatek regulacje fotela w pionie i poziomie oraz regulowana kierownica dopasują się do każdego kierowcy z tyłu siedzi się dosyć wysoko miejsca troszkę mniej ale nie jest źle
4,0
Wyciszenie
nie za cicho nie za głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa na poziomie 6,4-7 litrów na 100km wszystko fajnie gdyby nie konieczność lania w auto \"doładowanego czystrzego\" paliwa jeśli chce się uniknąć ogromnych kosztów wymiany wtrysków. powoduje to koszty jazdy zbliżone do jeżdżenia autem większym z większym silnikiem tylko z instalacją gazową. ceny napraw też są nie za przyjemne dla kieszeni.
3,0
Stosunek jakość/cena
za tą cenę można mieć lepsze pod każdym względem troszkę starsze auto niemieckiej marki
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
uciążliwie psujący się włącznik świateł awaryjnych oraz bardzo częste przepalanie się żarówek
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WTRYSKI, SPRZĘGŁO I TYLNIA BELKA

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 65KM 48kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio II Hatchback