Ten silnik miło mnie zaskoczył :)
Pozwala na przyzwoitą jazdę do 110-120 km/h
(powyżej staje się paliwożerny)
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Poprzednie auto miałem ze sportowym (twardym)zawieszeniem, około miesiąca zajęło mi przyzwyczajenie do przechyłów na rondach i zakrętach, ale po wyczuciu można jeździć dynamicznie.
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam powyżej 180 cm wzrostu, w Clio niestety nie jest zbyt komfortowo w dłuższych trasach...
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie doskonałe (kupiłem auto na dojazdy do pracy oraz kilka razy w roku dłuższe wypady)
średnio ok. 4 - 4,5 l/100km
po prostu rewelacja przy jego osiągach...
w ciągu 40000 km wymieniłem zawór EGR (zmora Clio) 400 PLN (oryginalny kupiony poza salonem, w salonie wołali 800 PLN)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 65KM 48kW
[l/100km]