Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio II Hatchback

arkadiuszpijet@gmail.com, 14 lat temu
Silnik 1.5 dCi 65KM 48kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 149 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Renault Clio II Hatchback 1.5 dCi 65KM 48kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
3,77
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : mimo bardzo małej mocy radzi sobie bardzo dobrze z wyprzedzaniem i jazdą ,bez problemu prędkości 140-160 km/h ,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : pompowtryski i jeszcze raz pompowtryski nie na polskie paliwo
Inne : zapycha się zawór EDGR, już kilka razy
3,0
Całokształt
Mogłoby byc bardzo dobrze gdyby nie awaryjność i koszty napraw gdyż po za tym jestem bardzo zadowolony z tego autka.Gdybym go jeszcze raz miał kupić to napewno nie silnik DCI bo to katastrofa tylko benzynke.
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdyby nie awaryjność mógłbym dać wyżej ocenę.
5,0
Skrzynia biegów
Nie miałem żadnych problemów , nic nie chaczy , wchodzi lekko czyli ok.
4,0
Układ jezdny
precyzyjny , troszke za miękki w zakretach ale za to dośćwygodnie
Komfort
4,0
Widoczność
wystarczająco
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze nagrzewa się autko nawet w dość duże mrozy pomimo że to dieselek ale kratki nawiewu żle zrobione - mała regulacja kierunku powietrza.Niestety nie mam klimy!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wiadomo że to małe autko z przodu wystarczająco a z tyłu to zależy kto siedzi na przednim fotelu . Auto na dwie osoby dorosłe plus dziecko -wystarczające ,nawet na wypady na wczasy.
4,0
Wyciszenie
Jak na dieselka i małe auto to dość dobre wyciszenie - w końcu to franców
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli chodzi o spalanie to jestem bardzo zadowolony średnio wychodzi ok.4,6 litra
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżeli chodzi o drobiazgi to jest dobrze bo w zasadzie nic się drobnego nie działo(włącznik świateł awaryjnych) a szkoda bo lepiej żeby drobne pierdoły się działy niż poważne usterki
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak dla mnie katastrofa: pompowtryski wymienione dwa razy na gwarancji(za darmo a koszt naprawy to jakieś 6000 zł) a raz regeneracja 2800 zł, zawór na turbinie ok. 800 zł, często zapycha się zawór EDGR i wtedy auto nie ma mocy.Hamulce dobre ale klocki nie wytrzymują więcej niż 30 tyś.km.A teraz jeszcze chrupią przegłuby z przodu ale dowiedziałem się że w tym aucie wymienia się całe półosie a nie przegłuby więc koszt zwiększa się (cena jednej półosi to ok.500 zł).Mimo awaryjności nigdy nie zdarzyło się żeby było trzeba auto cholować zawsze było można dojechać do domu czy do serwisu.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 65KM 48kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio II Hatchback