bieg trzeci niezsynchronizowany, często zgrzyta. W serwisie stwierdzono że wszystkie Clio tak mają i jest to wada fabryczna nienaprawialna.
1,0
Układ jezdny
Auto bardzo niebezpiecznie się zachowuje na zakrętach. Zawieszenie bardzo nietrwałe na polskie drogi.
bardzo szybko zużywają się elementy przednigo zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
dobra, ale żona narzeka że tylne słupki przeszkadzają w manewrowaniu.
3,0
Ergonomia
dobra
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwukrotnie zepsuł się nawiew
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
auto głośne zwłaszcza w wersji dizel. Nieprzyjemne drgania na jałowym biegu.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak wczesniej. Ekonomia do tego auta niepasuje. mój służbowy samochód Astra II 1.7 TD peli mniej a silnik jest dynamiczniejszy.
1,0
Stosunek jakość/cena
Kochani uwieżcie mi skarbonka bez dna. Żaden samochód jakimi jeździłem nie pochłonoł mi takich pieniędzy. po każdej naprawie szkodami mi sprzedawać, bo powtarzam sobie że zainwestowałem tyle to już nic sięniezepsuje. Ale to nie prawda ciągle psuje się cos innego. NIEKUPUJCIE TEGO!!!
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psuje się dosłownie wszystko. ile razy wsiadam zastanawiam się co tym razem padnie. Niedziałajace wycieraczki, centralny zamek, fabryczne radio z CD, wentylator, przepalajace się żarówki, niedziałajacy mechanizm elektycznej szyby od strony pasażera, itd.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo awaryjne zawieszenie, uszkodzeniu uległy wtryskiwacze, spaliła się stacyja, zepsuła siepompa wspomagania kierownicy, padł alternator, Zatkał sięukład paliwowy. Notorycznie włączająca sie kontrolka \"sprawdź silnik\" mimo iż w serwisie niewychodzą żadne błędy
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 65KM 48kW
[l/100km]