Silnik
: Wciśnięcie gazu momentalnie polepsza nastrój
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Renault, światła świecą lub nie, czasem trzeba puknąć i żarówka się zapali
Przeniesienie napędu
: Półoś i skrzynia biegów
Zawieszenie
: Liczne tuleje
4,0
Całokształt
Świetny hothatch, potrafi ździwić niejedno auto, a prowadzi się naprawde świetnie i bardzo pewnie. Miejski gokart, jedyne co razi to przepaść między np fotelami ze skóry we wnętrzu a zwykłymi plastikami clio 2.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik, może trochę pali, ale jak na te osiągi i dźwięk, można mu to wybaczyć. Jedyna wada - mało elastyczny, poniżej 3-4k obrotów nic sie nie dzieje.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia francuska, więcej mówić nie trzeba. Trzeba być z nią ostrożnym
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie świetnie, bardzo precyzyjnie choć ma tendencję do uciekania tyłem, trzeba uważać na śliskiej nawierzchnii
Komfort
4,0
Widoczność
Miejskie auto, trzeba więc widzieć jak się parkuje.
3,0
Ergonomia
Pozycja za kierownicą jest jak w autobusie, sporo wyżej niż oczekiwanie od osiagów auta ale da się przyzwyczaić. Kierownica regulowana tylko w 1 płaszczyźnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa.
Powyżej 180km/h (na niemieckiej autostradzie) wentylacja działa aż za bardzo.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Małe miejskie auto, przed zakupem każdy widzi czy się w nim zmieści. Pasażerowie z tyłu niekoniecznie muszą amputować nogi.
2,0
Wyciszenie
Nie jest najlepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie miejskie auto, ale niektóre częsci z Renault Sport swoje kosztują.
4,0
Stosunek jakość/cena
Raczej na plus
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Są, zdarzają się, w końcu auto francuskie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nie miałem, ale w aucie musiałem wymienić parę większych i droższych elementów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V Sport 172KM 127kW
[l/100km]