Naprawdę niezłe auto. Ekstra wyposażenie jak na tak małą pchle.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ok, nieźle ciągnie, choć wczoraj kolega golfem gti w dsg mi wlał. Ibiza cupra z chipem na 180ps idzie równo. Co ciekawe z niskich obrotów wcale nie jest szybsza, może poprzez dłuższe przełożenia skrzyni w ibizie. Moment jest bardzo wysoko, bo powyżej 5tys obrotów, ale da sie jechac i poniżej 2tys. Ocena jedynie 4, bo człowiek szybko sie przyzwyczaja, zeby mial 300 koni to tez zaraz by bylo malo.
3,0
Skrzynia biegów
Czasami haczy, ale w porównaniu do saxo vts to i tak jest bardzo precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Super prowadzenie i jebitne heble... Pasażer musi zapiąć pas, bo wypadnie przez przednią szybę. Każdy kto sie przejedzie to zwraca uwagę na hamulce.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie wiem. Kto kupuje clio sport dla widocznosci?
4,0
Ergonomia
j.w.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Małe auto, czego tu sie spodziewać?
4,0
Wyciszenie
Jest głośny, startuję w amatorskich imprezach i mam wydłubany wydech końcowy to jest jeszcze głośniejszy, ale taki mam byc... Przy 160km/h robi sie ciszej... ;-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy ok 160 w trasie spali poniżej 12 gazu. Rewelacja... W miescie podobnie.
3,0
Stosunek jakość/cena
No niestety sport kosztuje. Za tą cene można kupić 2 clio 1,2. Ale co sie dziwić, nowy kosztował ponad 80tys zł...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na francuza rewelacja. Dostaje baty, a za wiele sie nie psuje. Przy tak dynamicznej jeżdzie zawsze cos ma prawo wyjsc, choc naprawde sporadycznie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V Sport 172KM 127kW
[l/100km]