Wszystkie przełączniki pod ręką, intuicyjna obsługa. Wygodny i ustawny fotel kierowcy, regulowana wysokość kierownicy. W dłuższej trasie przydałby się prawy podłokietnik, ale w tej klasie pojazdów to chyba nie spotykane.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK, z tym że w duży mróz trzeba chwilkę poczekać, aż się zrobi cieplej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez problemu odnajdą się osoby wzrostu 185cm (wiem co mówię:), z tyłu może już takim zabraknąć miejsca nad głową i na nogi. Jazda z trzema osobami na tylnej kanapie na dłuższy dystans odpada. No chyba że ktoś tak lubi.
4,0
Wyciszenie
Hałas staje się dokuczliwy powyżej 140 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ekonomiczne, tanie w eksploatacji. Materiały eksploatacyjne są w miarę tanie i powszechnie dostępne. Drogo w ASO, ale tanie zamienniki. Rozrząd co 120tys. km (pasek+rolki+pompa wody).
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tulejki wahaczy i końcówki drążków nienajlepiej znoszą polskie drogi. Czasem szwankuje mechanizm samoregulacji hamulca ręcznego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać, auto nigdy nie zawiodło mnie w trasie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]