Układ hamulcowy
: pierścień ABS, szczęki i klocki hamulcowe,
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście zimą pali blisko 9 l/100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dmuchawa nie działała przy dużym mrozie
Pękł zbiornik płynu do spryskiwaczy
Włączała się kontrolka uszkodzenia ABS (jakiś brak łączności na stykach)
Szybko zużył się fabryczny akumulator (po nieco ponad 2 latach użytkowania)
Źle działały głośniki radiowe
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 7 lat uzytkowania ( przejechane niecałe 50 tys. km) do wymiany były :
łacznik stabilizatora, tuleje wachaczy , klocki hamulcowe, szczęki hamulcowe, cylinderki hamulcowe(był wyciek płunu) , pierścień ABS-u , dwukrotnie wydech (raz tylny tłumik i raz środkowy)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]