Nie jest źle, nie ma rdzy, wszystko działa ale trzeba dbać o każdą elektronikę i styki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie ma zastrzeżeń jest jak z fabryki ;) Prócz tego, że spodziewałem się po 98km duuużo więcej trzeba ostro cisnąć, żeby w 10sek przyspieszyć do 100km/h a ledwo co uciekam takiemu samemu Clio 1,2 16v 75km dużo chętniej wybrałbym tamto gdyby żyło w zgodzie z LPG dlatego tylko wybrałem ten silnik (samoregulacja zaworów)
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko działa elegancko i lekko oprócz sprzęgła niestety jest duże i ciężko się wciska w porównaniu z delikatnym z 1,2 16v to nogi odpadają.
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Tak jak powinno wszystko widać oczywiście lepiej widać w Twingo 1FL ale za to tutaj większy komfort ;)
4,0
Ergonomia
Wszystko w sumie pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic daje radę i grzeje i chłodzi na takie auto jest idealnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie i pasażera obok wystarczy i ewentualnie dwójkę dzieci (szczupłych xd) z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Cichutko jest i musi być chyba, że po wypadku źle spasowane elementy typu drzwi albo nieumiejętnie wymieniona szyba czołowa wtedy spod uszczelek wieje ale to wina "fachowców" u mnie cicsza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy co trzeba zrobić i jakie części się kupuje ogólnie nie jest źle.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze mówię im więcej elektroniki tym więcej ma się co psuć, najwięcej śniedzieją styki jakiś lampek w bagażniku, klaksonu itp. itd. trzeba dbać i czyścić od czasu do czasu...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poci się przy uszczelniaczach na wale sam uszczelniacz 25zł ale wymiana droższa, bo są z prawej strony silnika i oczywiście z lewej pod rozrządem, który cały trzeba zdjąć.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 98KM 72kW
[l/100km]