Układ hamulcowy
: Staje w miejscu choc niepolecam zakładac twardych klockow (piszcza).
No i bezpieczenstwo 4x Airbag ABS wspomaganie kierownicy
4,0
Całokształt
Bardzo dobre auto dla osób ceniących oszczędność i komfort francuskich aut.
Bardzo sprytne autko na miasto.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 1.2 8V wystarczający tylko na miasto. Bardzo odczuwa ciężkich pasażerów ;) O odjazdach ze świateł można zapomnieć no chyba ze obok stanie seicento ;). Silnik w miarę elastyczny. Można go ciągnąć max do 5 tys/obr. Do prętkosci 130km/h autko jeździ powyżej już sie tylko buja. Maksymalnie rozbujałem go do 180km/h (oczywiście tylko kierowca) W wersji 1.2 16V czuć już dużą różnice w przyspieszeniu.
5,0
Skrzynia biegów
Płynie wchodzą biegi.
4,0
Układ jezdny
Niespodziewanie dobry układ kierowniczy choć do focusa mu brakuje ;) . Jak na francuza jest dosyć twardy (i dobrze ;) ).
Komfort
5,0
Widoczność
Przy prawidłowej pozycji za kierownica widać bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
Ten klakson :/ poza tym ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocne ogrzewanie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak masz powyżej 180cm wzrostu to nie licz ze kogoś większego za sobą na siedzeniu zmieścisz no chyba ze jedzie z Tobą w krótka trasę.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 130km/h lepiej podkręć radio (ale i tak jest lepiej wyciszony od yarisa)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak już chcesz ścigać sie z tym seicento to może dojść do 10l ;) Podczas normalnej jazdy spala 6-8l
4,0
Stosunek jakość/cena
Mały spadek wartości na tle konkurentów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna awaria czujnik położenia wału koszt 100zł z montażem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zapowiada sie maglownica do wymiany lub regeneracji powód prosty ogumienie 195 to jednak za dużo
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]