chodzi gładko, jakiś czas temu coś mi skrzypiało, okazało się że wytarł się smar w jednym z przegubów po podwodziem, (naprawione przy okazji przeglądu za darmo)
4,0
Układ jezdny
po 80 tys. pękła sprężyna z tyłu, urwało się też coś w przednim kole (niegroźnie) ... cóż nie wiem czy mogę za to winić auto czy powinienem raczej polskie drogi ..
Nie mniej jak na 110 tys. i drogi po jakich jeździłem, układ jezdny naprawdę dobry..
Komfort
3,0
Widoczność
Na początku trochę przeszkadzała mi słaba widoczność do tyłu
3,0
Ergonomia
za mało schowków, trochę zbyt plastikowy ...
w wersji III zdaje się że to trochę poprawili
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
po jakimś czasie zaczął wyć wentylator, spalił się też opornik regulujący prędkość wentylatora
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to duży samochód ;-)
Nie ma co oczekiwać cudów .. w swojej klasie myślę ze naprawde OK
4,0
Wyciszenie
po 4 tys obrotów zaczyna być go słychać, w normalnym użytkowaniu jest OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po mieście 7.8/100 km. (Jakies 550 km do zapalenia kontrolki)
w trasie może palić NAPRAWDE mało, zrobiłem na nim ponad 800 km zanim zapaliła sie kontrolka paliwa).
Fakt że nie przekraczałem 90 km/h (tak, da się tak jechać ;-) )
Bak na 50 l, w tym rezerwa ok. 10 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wyje wentylator od nadmuchu,
elektr. podnośniki szyb się psują (w podnośnikach (prawy/lewy) pękły jakieś plastiki i trzeba wymieniać cały układ ...)
Lampka podswietlająca tablicę nie działa od 4 lat ....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]