Inne
: doskonały egzemplarz do nauki budowy samochodu ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: - łuszczący się lakier
Silnik
: - brał olej
- problem z nagarem
- luzy zaworowe do regulacji co kilkanaście tysięcy
Układ elektryczny
: meteopata... żył własnym życiem...
2,0
Całokształt
Nigdy więcej samochodu spod znaku diamentu...
Wrażenia
2,0
Silnik
mało elastyczny i awaryjny. Pił olej jak głupi.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę ciężko chodziła.
3,0
Układ jezdny
Pasażerowie dostawali choroby lokomocyjnej.
4,0
Karoseria
Lakier złaził płatami, ale ogólnie całkiem sympatyczny.
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
3,0
Ergonomia
Długo się przyzwyczajałem, a po przesiadce do nowego samochodu okazało się, że ergonomii w Clio jest naprawdę niewiele...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Układ klimatyzacji często się rozszczelniał.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto klasy B, więc trudno cudów wymagać, ale konkurencja w tamtym czasie dawała więcej.
4,0
Wyciszenie
Źle nie było.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Częśći tanie, ale bardzo dużo awarii i usterek wszelkiego rodzaju.
3,0
Stosunek jakość/cena
przynajmniej był tani...
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cały czas coś, a to siłowniki do centralnego zamka, a to elektryka i końcówka drążka kierownicy...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Laweta po:
- zerwaniu paska masy (sama wymiana nie pomogła, trzeba było podpiąć do komputera)
- usterka przewodów zapłonowych, padły w trasie. Wcześniej nie było niepokojących objawów.
- zablokowanie skrzyni systemem antywłamaniowym
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]