Auto typowo do miasta, wyglądem nie szpeci, wszędzie zaparkujesz, dynamicznie pojeździsz. Reszta opinii poniżej
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik super- mały, zwinny, ekonomiczny, bezawaryjny- typowy do miasta, na trasę za słaby. Przy wyprzedzaniu aż strach, chyba że się umiejętnie depnie na wysokich obrotach ale i tak często brakuje mu ducha w połowie TIRa
3,0
Skrzynia biegów
nieraz ciężko chodzi, szarpie- taka przeciętna
4,0
Układ jezdny
łączniki stabilizatorów to udręka, trzaska na nierównościach, nie wybiera tak ładnie nierówności
Komfort
5,0
Widoczność
Wszędzie wszystko widać, lusterka wystarczające.
4,0
Ergonomia
Wszędzie wszystko blisko- ale to ze względu na małe gabaryty auta. Jednak przy wyższym wzroście odległość od konsoli a nawet od gałki zmiany biegów znaczna, trzeba się naciągnąć aby sięgnąć
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzanie zimą- po 10km, odparowanie przednich szyb graniczy z cudem. Dopiero włączona klima coś radzi. Klima latem chłodzi szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu nie mogą narzekać na miejsce. Z tyłu niezależnie jakiego wzrostu jest osoba z przodu- ciasno! Przy wzroście kierowcy 188cm wręcz niemożliwe jest wciśnięcie z tyłu nóg.
3,0
Wyciszenie
Przy niskich prędkościach (miejskich) bardzo cichy silnik, na wyższych obrotach słychać wycie tego małego silniczka i szum wiatru.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie doskonałe! W mieście spalanie średnie mam na poziomie 7l przy całkiem dynamicznej jeździe, w trasie przy 90-100km/h 5l utrzymać to nie problem. Na autostrade sie nie nadaje, powyżej 100km/h spalanie gwałtownie rośnie
4,0
Stosunek jakość/cena
W 2011 ściągnięty z niemiec za 14000- drogo ale w dobrym stanie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
sonda lambda, przednie łożysko, zaśniedziały rozrusznik
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]