Bardzo wolne obroty na biegu jałowym (500)- mniejsze spalanie. Pali od dotknięcia. Wskazówka obrotomierza nie faluje. Dynamikę osiąga w okolicach 3000 w zwyż do 4000. Mógłby być trochę żwawszy w okolicach 2000 obrotów. Ogólnie ok.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia doskonale dobrane. Na trójce można zakręcać na skrzyżowaniach jak dislem. Fantastyczny bieg 4 od 40 km/h w zwyż można nim jeździć. Zbiera się na nim od 40. Piątką można jeździć nim już od 50. Przełożenia biegów długie nie przeszkadzają, biegu wchodzą pewnie, zawsze wiem który wrzucam, choć lewarek mógłby chodzić lżej.
4,0
Układ jezdny
Siadają łączniki stabilizatorów - koszt śmieszny od 10 zł za sztukę. Dobrze zgrane zawieszenie, dość miękkie, mało przechyla się na zakrętach. Ogólnie ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Czasem przeszkadzają przednie słupki. Duże lusterka, lewe z martwym punktem - bajer bardzo pożyteczny.
4,0
Ergonomia
W porównaniu do punta niebo a ziemia. Jak w aucie wyższej klasy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik szybko osiąga temperaturę nawet zimą także jest ciepło, szyby nie parują. Nie mam klimy. Wentylatorek na niższych biegach gwizdał po nasmarowaniu przestał. Na 1 i 2 niemal brak szumu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Bagażnik mógłby być trochę większy, generalnie wystarcza na zapakowanie zakupów. W środku wszyscy pasażerowie mają miejsce na nogi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle co CC 700. Na trasie zejdzie poniżej 6l nawet przy dynamicznej jeździe. Na mieście nie przekraczając 2500 nie spala więcej niż 6.U mnie dużo jazdy mieszanej średnio 6. Przy prędkościach wyższych niż 120 zaczyna więcej palić, ale co wymagać od silnika 1,2. Fantastycznie dobrane przełożenia skrzyni wykorzystują moc silnika przezco spalanie jest nieduże.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękła klamka wewnętrzna. Pokrętła od reg. pochyleń siedzeń porażka, do wymiany. Szybko rysają się szyby.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz wymiany rozrządu nie robiłem nic z silnikiem. Rozrusznik i alternator Mitsubishi chyba przeżyje to auto. Siadły oba łożyska kół tylnych - tanie od 40 zł, za fabryczne około 120 zł (SKF, SNR).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]