Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio II Hatchback

LALALALALALAL, 15 lat temu
Silnik 1.2 i 16V 75KM 55kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010 - Oceń swoje auto
2,31
42% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : NIC
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : stuki
Układ elektryczny : wycieraczki itd.
Przeniesienie napędu : wycieki
1,0
Całokształt
Kupiłem ten samochód bo poprzednim Clio 1.2 8V przejechałem 120 tys km bez problemu, wygodne fotele częściowo welurowe, obecny model ma tapicerkę gorszej jakości, bez weluru, plastiki jakby zrobione z pojemników po jogurcie, udziwnienia np. po co zrezygnowano z czytelnego wskaźnika temperatury na rzecz cyfrowego badziewia? lakier cieńszy o mniejszym połysku, spasowanie elementów karoserii jak w samochodzie po kolizji NIE KUPIĘ WIĘCEJ SAMOCHODU Z SALONU KRYZYS W BRANŻY TO EFEKT POLITYKI KONCERNÓW - TANIO I JAKOŚ TO BĘDZIE, A SERWIS KIEPSKIEJ JAKOŚCI - PO CO MI AWARYJNY NOWY SAMOCHÓD ? KUPIĘ UŻYWANY I WYREMONTUJĘ CO TRZEBA A I TAK WYJDZIE TANIEJ Jakość nowych aut jest dużo gorsza od poprzedników. Nie dziwię się, że koncerny mają problemy, niech się wezmą za jakość a nie tylko cięcie kosztów na materiałach do produkcji aut !!!
Wrażenia
3,0
Silnik
salon polska rok produkcji 2008 - piszę to bo tutaj kończy się clio II na roczniku 2005 (dziwne ? ) Za dużo spala w porównaniu do 1.2 8V, po 9500 km przebiegu pojawia się zapocenie spod pokrywy zaworowej - poprzednie moje clio 1.2 8V 99r. 120 tys km przejechałem i zero wycieków z silnika. Jakość nowych aut jest dużo gorsza od poprzedników. Nie dziwię się, że koncerny mają problemy, niech się wezmą za jakość a nie tylko cięcie kosztów na materiałach do produkcji aut !!!
2,0
Skrzynia biegów
haczy mocno drugi bieg na zimno, biegi wchodzą z oporem
2,0
Układ jezdny
w nowym samochodzie po wyjeździe z salonu stuki z zawieszenia, ASO nie potrafi mimo 9 lat produkcji tego modelu i prostej konstrukcji naprawić pojazdu, zwykły mechanik naprawia w 30 minut - błąd montażu w fabryce sprężyny amortyzatora o gumę odbojową na amortyzatorze - brak słów duże ASO i porażka... Jakość nowych aut jest dużo gorsza od poprzedników. Nie dziwię się, że koncerny mają problemy, niech się wezmą za jakość i solidność a nie tylko cięcie kosztów na materiałach do produkcji aut !!!
Komfort
3,0
Widoczność
może być i tyle
2,0
Ergonomia
regulacja fotela tylko skokowo, brak regulacji wzdłużnej kierownicy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie mało wydajne, klimatyzacja może być
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie narzekam, ale z tyłu kiepsko
3,0
Wyciszenie
średnia i tyle
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
żadna rewelacja, pali co najmniej litr więcej niż 1.2 8V w tych samych warunkach i takim samym stylu jazdy
1,0
Stosunek jakość/cena
Znaczny spadek do poprzedników
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
marna, samoczynnie odpadło w czasie jazdy w deszczu pióro wycieraczki, samoczynnie przestały pracować przez około 10 min wycieraczki przedniej szyby by naprawić się bez ingerencji elektryka, zanikła funkcja automatyki domykania szyb elektrycznych - akumulator nie był odłączany, wyświetlacz radia przy ujemnych temperaturach działa z opóźnieniem, jakoś dziwnie wolno
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
stuki zawieszenia w nowym pojeździe, po 7500 km silny wyciek z uszczelniacza lewej półosi, po 10 tys km zapocenie pod uszczelką pokrywy zaworowej, płyn chłodniczy samodzielnie zmienił kolor z jasnozielonego na żółty, wskaźnik temperatury silnika po nagrzaniu silnika raz pokazuje 4 kreski za chwilę 2 kreski i tak na przemian,

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
6,4
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Clio II Hatchback