Zawieszenie
: O wiele lepiej znosi trudy polskich dróg. Miękkie zawieszenie nie przenosi tak wyraźnie wstrząsów na cały samochód, przez co elementy wnętrza nie trzeszczą - To znacznie poprawia komfort jazdy.
4,0
Całokształt
Do momentu zakupu Clio byłem zatwardziałym fanem niemieckich marek. Kupiłem go w pośpiechu nie mając zbytnio czasu na szukanie w ofertach.Nie wiem czy jest to kwestia egzemplarza ale jestem bardzo zadowolony. Clio bije Polo i Lupo pod każdym względem, również niezawodności.
Wrażenia
4,0
Silnik
Słyszałem dość często przed zakupem że małe pojemności w 16V są awaryjne. Póki co nic sie nie dzieje. 75KM sprawdza się raczej w czasie jazdy w pojedynke. 4 osoby + bagaż to już ciężko.
4,0
Skrzynia biegów
W czasie jazdy zdarza sie że drążek zmiany biegów drży, jest to dość irytujące. Czasami ciężko wrzucić 1. bieg.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W lato przy prędkości do 120km/h ok 5,5 - 6.2l. W zime nigdy nie litrażowalem ale wydaje mi się że nie mniej niż 7l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest to dobra propozycja dla osób z ograniczonym budżetem na solidny samochód codziennego użytku. Tuz po zakupie wymieniłem wszystkie płyny, hamulce, pasek i rolke rozrządu więc na początek była to dość znaczna inwestycja, jednak od tej pory przejchałem 15 tyś. km nie dokładając ani złotówki.