Układ hamulcowy
: Bardzo dobre hmulce z systemem wspomagania nagłego hamowania.
3,0
Całokształt
Dobre wyposażenie (m.in. 4xAB, regulacja kierownicy i fotela kierowcy na wysokość, el szyby, ABS w standardzie) jak na tą cenę. Dosyć dynamiczny silnik (niestety przy wysokich obrotach), zbyt dużo drobnych usterek, drogie części i serwis w ASO.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dużo pali (do 10 l po mieście), lubi wysokie obroty, głośny, ale od 3500-4000 obr nieźle przyspiesza.
4,0
Skrzynia biegów
Problemy z wrzucaniem 5 i wstecznego, trochę mało precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Po wymianie końcówek drążków i wahaczy dobrze się prowadzi, trochę za mocne wspomaganie i za duży promień skrętu.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki dosyć dobrze, do tyłu gorzej.
4,0
Ergonomia
Trochę za nisko regulacja wentylacji, poza tym nieźle.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo długo się nagrzewa, głośno pracuje. Daje sobie radę z zaparowanymi szybami.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu troche wąsko. Z tyłu nie ma prawie wcale miejsca na nogi, bardzo ciasno.
3,0
Wyciszenie
Trochę głośno przy wysokich obrotach i prędkościach ponad 110-120 km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 1,2 l i 75 KM to mogłoby być lepiej. Średnio 650 km na jednym baku, często po mieście dochodzi do 10 l na 100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szybko przepalają się żarówki, raz zepsuło się podświetlenie pokręteł od ogrzewania, przestał dzałać tylny spryskiwacz. Bardzo słaba jakość wykończenia wnętrza. W zime zepsuł się zamek (otwieranie kluczykiem) w drzwiach kierowcy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie licząc wymiany końcówek drążków, wahachaczy i rozrządu to trzeba było wymienić przepustnicę i przepalił się łącznik przy katalizatorze (połączony na stałe z katalizatorem, nowy orginalny za ponad 3000 zł).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]