To najbardziej tragiczny samochód jaki miałem poprzednie Clio II było ok a to to złom
Wrażenia
1,0
Silnik
Samochód w trzeciej wersji żle dopasowana skrzynia biegów zero elastyczności pracuje głośno szczególnie przy wyższych obrotach
1,0
Skrzynia biegów
żle dopasowana do tego silnika
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
zbyt głośna praca
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zbyt nisko kierownica
1,0
Wyciszenie
silnik słychać głośno szczególnie od 120km/h i przy tej samej prędkości świszczy powietrze w drzwiach
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wysokie zużycie w cyklu miejskim jak i na trasie podawane przez producenta to jakiś żart, a ceny przeglądów i napraw po prostu szokują
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
od samego początku coś się psuje przedewszystkim palą się żarówki w tempie 1 na 2-3 m-ce, odklejają się uszczelki przy przednim oknie itp, el szyb w zimie praktycznie nie da się otworzyć lub otwierają się z uszczelką
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
co roku jestem co najmniej 2-3 razy w serwisie została wymieniona obudowa przepustnicy (czy jakoś tak ok 1500PLN) wymieniony był silnik wycieraczek (800PLN) każdej jesieni jest problem z zapalaniem silnik pracuje ciągle na ssaniu nie reaguje gaz lub reagije ale tylko do pewnej mocy i koniec i nikt nie wie z czego to wynika, właśnie padł rozrusznik, zawiesza się abs i też nikt nie ma pojęcia co z tym zrobić to po prostu tragedia a serwis sobie liczy 120 pln za roboczogodzinę
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]