Kupiłem go od handlarza.....Tak wiem nie kupuje się auta od handlarza! Ale ja kupiłem....
Pierwsze 10 000 tys ok. I potem się zaczeło:
1) Wylały się amortyzatory z przodu.
2) Pęknięte sprężyny z tyłu.
3) Wylały się amortyzatory z tyłu.
4) Uszczelka pod głowicą + pierścienie do wymiany. Brał litr oleju na 100 km
5) Żarówki padają jak szalone.
6) Zgrzyty w kierownicy wymienione były takie gumy od spodu już nie pamiętam jak to się nazywa
7) Non stop świeci się kontrolka service. Wyrzuciłem kostki spod siedzień i zalutowałem na stałe. Pomogło na pare dni.
Problem znowu powrócił
8) Przewody wysokiego napięcia padły to wymienione. Po czym znowu padły.....
9) Auto czasem samo się psuje i samo się naprawia. Np problemy ze spadkiem mocy na silniku. Po przejechaniu bramy
serwisu auto zdrowieje. Po wyjechaniu z serwisu problem powraca
10) Wymienione tulejki.
11) Szczęki bodajże też poszły więc wymienione.
12) Wymione paski od alternatora od klimatyzacji itd.
Wszystko w przeciągu 30 tys km!
I to tylko część rzeczy co pamiętam! A ile jest takich co już nie pamiętam?
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 60KM 44kW
[l/100km]