Zawieszenie
: drazki od czasu do czasu padaja ale to przez polskie drogi
5,0
Całokształt
autko typowo miejskie na trasy tez sie nadaje ale w 4 osoby w 5 jest juz ciasno
Wrażenia
4,0
Silnik
ekonomiczny i zwinny pozytywnie zaskoczony
5,0
Skrzynia biegów
brak jakis roszczeń w stosunku do skrzyni
4,0
Układ jezdny
Nawet bez wspomagania autko prowadzi sie lekko
Komfort
5,0
Widoczność
Duża płaszczyzna szyby pozwala na super widoczność zaś słupki nie przeszkadzają w obserwowaniu drogi
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewnica dziala b.dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
malae autko malo miejsca ale dla 4 os w sam raz
4,0
Wyciszenie
czasami trzeba gdzie niegadzie wymienić spinki bo plastiki czasami troszke trzeszcza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie po miescie krotkie dystanse nawet w zimie przy ssaniu automatycznym nie przekraczaja 6,5l/100 w trasie pali 5l/100
przeglądy jak zwykle 99zl normalka
naprawy najdroższa naprawa jaka miałem to wym rozrzadu pompy itd razem 700 pozniej dowiedzialem sie ze mechanik mnie troszke naciagnal bo w 500 powinien sie zmiescic wraz z robocizna
5,0
Stosunek jakość/cena
w tej cenie co są teraz auta to sie opłaca cena jest adekwatna do tych clio II 6-8 tys
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tak jak w innych samochodach padają jakieś drobnostki
czujnik wstecznego 39zl(samodzielna wymiana)
kierunki nie odbijają nałożenie kropli kleju (samodzielna naprawa
wieszak tłumika końcowego(48zl samodzielna naprawa 3 śruby do odkręcenia)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 200000 km silnik 1.2 narzazie padło mi tylko łożysko środkowe alternatora koszt naprawy to 0ok 100zl