Gdy autko stoi wogóle go nie słychać uciążliwy hałas dobiega dopiero po przekroczeniu 3 tyś obrotów, maksymalnie jechałem nim 160 km/h i chyba był to koniec jego mozliwości
4,0
Skrzynia biegów
Duży skok lewarka zmiany biegów, ale ogólnie jestem zadowolony
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze tłumi nierówności, dojazd do domu mam drogą ubitą tłuczniem nie ma asfaltu więc jeźdzę po sporych dziurach. Auto jest wysoko zawieszone więc i z krawężnikami nie mam kłopotów. Amortyzatory przód wymieniłem po 130 tyś km a tylnie po 140 tyś km.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam z tym problemów
4,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką i obsługa jest intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duży plus w zimie bardzo dobrze grzeje szybko się nagrzewa a w lecie (nie mam klimy) jechałem nim do chorwacji wentylator chodził na full i w środku było całkiem dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wysocy kierowcy mają wystarczająco miejsca z tyłu troszkę gorzej ale mam 3 drzwiówkę
3,0
Wyciszenie
Nie zachwyca
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobre autko miejskie i na dojazdy do pracy, napraw jak na ten przebieg nie robiłem zbyt dużo a koszt napraw nie obciąża zbytnio budżetu. Śednie spalanie to ok6,2 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że jest ok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi: - urywające się klamki do otwierania drzwi od środka - zaczął brać sporo oleju jakieś 0,5l na 2 tyś km
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważną usterkę miałem tylko jedną awaria elektryki na przeglądzie mechanik zauważył że nagrzewa się wiązka przewodów elektr. okazało się że gniazdo do którego były wpięte na skutek wilgoci i kilkunastu lat używania autka miało zwarcie. Awaria usunięta
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 60KM 44kW
[l/100km]