Układ elektryczny
: Najgorszy element tego samochodu
Silnik
3,0
Całokształt
W tej klasie cenowej są lepsze samochody. Przede wszystkim, mniej awaryjne i tańsze w utrzymaniu.
Wrażenia
3,0
Silnik
Niska moc, a w dodatku - wcale nie oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Miękkie zawieszenie. Nawet przyjemnie się jeździło.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobre, miejskie autko, które potrafi wszędzie zaparkować.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Małe autko, ale miejsca nawet sporo.
3,0
Wyciszenie
Głośno na wysokich obrotach
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie przeglądy, częste (i drogie) naprawy, dużo pali.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu pierwszego miesiąca w samochodzie przestały działać kierunkowskazy (!!!), został w serwisie na ponad tydzień, gdzie okazało się, że do wymiany jest cały komputer.
Po zmianie komputera, przestał zamykać się automatycznie centralny zamek przy ruszaniu z miejsca. Nie dało się włączyć tej funkcji. Kolejna wizyta w serwisie. Samochód stał 2 dni.
Po drugim roku zaczął mieć kłopoty z odpalaniem i przyspieszaniem powyżej 3000 RPM. Diagnoza - uszkodzony jakiś czujnik.
Po trzecim roku, rozpadła się w czasie jazdy obudwa filtra powietrza.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 60KM 44kW
[l/100km]