bardzo dobre auto do miasta lub ew 2+1 w trase, wyposazenie super w stosunku do ceny, serwisy - o dziwo, a korzystam z dwoch - bardzo mile potrafia zaskoczyc (szczegolnie w dabrowie gorniczej)
generalnie - biorac pod uwage jakosc, osiagi, eksploatacje itp o ceny - nie kupisz lepszego autka, znajomi maja 206 i wiecej im to auto stoi niz jezdzi
Wrażenia
3,0
Silnik
do pracy silniczka nie mozna sie doczepic, osiagi i elastycznosc marne ale czego chciec od 60 km ???
5,0
Skrzynia biegów
zero problemow, chodzi lekko bez zadnych zgrzytow
4,0
Układ jezdny
czasami zbyt miekki ale zawsze pewnie trzyma drogi, nie polecam opon polskich, sa zbyt miekkie
Komfort
5,0
Widoczność
nic do zarzucenia
3,0
Ergonomia
fotel kierowcy do bani, wsiadanie do tylu (mam 3d) tez nienajlepsze, w cc (moj poprzedni "woz") bylo chyba lepiej, kierownica ustawiona pod dziwnym katem, zaslania czesc wskaznikow
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
odparowywanie szyb jak i nagrzewanie zima trwa zbyt dlugo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca ok, ztylu troche wasko, ale jesli fotel z przodu nie jest mocno przesuniety to na nogi calkiem sporo miejsca (jak na wielkosc autka)
4,0
Wyciszenie
naprawde ciche auto, dopiero ok 130 km/h staje sie glosne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie 5.5 litra - rewelacja (20% korki, 80% trasa z predkoscia 120 km/h), ceny przegladow i napraw nie sa takie straszne jak sie powszechnie uwaza, porownywalnie ze skoda, duzo taniej niz w japonczykach, a do tego wymiana oleju co 20 tys, swiec i filtrow co 60 tys, czegoz chciec wiecej ???
5,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie bardzo dobrze, to co na razie wymienialem to klocki przod (po 40 tys), lozyska przod i tyl lewa strona (po 60 tys), rozrzad i szczeki po 87 tys a teraz urwala sie dzwignia do odchylania fotela, poza tym oleje, filtry no i benzyna, aha i jeszcze jedno : od nowosci bierze ok 1.5 l oleju na 20 tys, autko ma juz przejechane 105 tys, robilem po tym przebiegu sciezke w serwisie - cale zawieszenie, amortyzatory, klocki, katalizator itp sa w bardzo dobrym stanie (odpukac !!!), generalnie to co sie wymienia wynika tylko i wylacznie z eksploatacji i to z reguly po znacznych juz przebiegach (jak na polskie warunki)