Małe szybkie autko dla młodych z rozumem. W Polsce z salonu wyjechało zaledwie pare sztuk tzw. "szesnastek" modele które jeżdżą po naszych drogach to większość wraki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Fantastyczny silnik pomimo że dużo pali, ale wkońcu musi czerpać skąś tą moc. Denerwuje mnie blokada od wysokich obrotów lecz z drugiej strony może to być zaletą że wskazówka nie wejdzie na czerwone pole. TRZEBA DBAĆ O OLEJ! W tym modelu ponoć wszystkie silniki biorą olej.
5,0
Skrzynia biegów
2bieg-100kmh 3bieg-150kmh 4bieg-190kmh zostaje jeszcze 5. Skrzynia super.
5,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, idealne do szybkiej jazdy. Na oponach 1955515 auto zachowuje się bardzo pewnie (jakby jechało po szynach).
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Ładna deska z mnóstwem zegarów. ABS, elek. szyby i lusterka, centralny zamek sterowany pilotem z kluczyka. Nie ma ani jednej poduszki powietrznej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam żadnych problemów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest zbudowane na innej płycie podłogowej niż modele z silnikami 1.2 czy 1.4 dlatego w tym clio jest nieco więcej miejsca (w środku jest szersze). Dostęp do środka utrudnia tylko jedna para drzwi -ale w końcu to auto sportowe.
5,0
Wyciszenie
Hmmm. Ja mam założony sportowy wydech....
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tym autem nie da się wolno jeździć a pali dużo. W trasie 8l przy prędkości do 100kmh przy ostrej jeździe ponad 10l. Części do tego modelu są droższe niż do innych wersji silnikowych.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ceny umiarkowane. Nie polecam tego modelu kupować w Polsce.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chyba w każdej Renówce występują jakieś drobiazgi. O drobiazgach się nie pisze.