Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio I

Marcin, 12 lat temu
Silnik 1.4 i RT 75KM 55kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio I 1.4 i RT 75KM 55kW 1991-1998 - Oceń swoje auto
4,23
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Niemoge nadziwić się jak w tak małym aucie udało sie wygospodarować tyle miejsca. Blacha jest całkiem nie źle zabezpieczona przed korozją.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Przełacznik świateł mijania często sie rozwala i niemozna wogóle właczyc długich.
5,0
Całokształt
Autko bardzo fajne. Szybkie, dynamiczne, ładne, w środku bardzo przestronne, wygodne i przyjemne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Odpala nawet przy -25 stopniach. Troche głośny. Niezłe przyśpieszenie.
4,0
Skrzynia biegów
Czesem sie zdarzy że jakiś bieg ciezko wżucić ale żadko. Przy dynamicznej jeżdzie można dosyć szybko i wygodnie wrzucać biegi.
4,0
Układ jezdny
Na zakrętach dosyć pewnie sie trzyma. Tylna belka jest sporym minusem, trzeba uważać na dziurach żeby jej za szybko nie rozwalić. Na śniegu nawet bardzo głębokim w ogóle sie nie zakopuje:)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest dosyć dobra, wysoko sie siedzi wiec widać dokładnie przód. Z tyłu przeszkadzają zagłówki tylnej kanapy, ale tez nie jest źle.
4,0
Ergonomia
Przełaczniki nie są porozrzucane, raczej wszytko jest dobrze przemyślane. wszelkie przełaczniki, pokretła, szchowki wygodnie umieszczone pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą troche długo sie rozgrzewa zanim zacznie być ciepło. Ogólnie nie jest źle:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy miejsca jest BARDZO dużo. Jak na auto tej klasy to jadąc czuje jak bym jechał conajmniej o dwie klasy wyższym modelem. drzwi nieprzygniataja ramienia, kierownica nie leży na kolanach a pasażer zboku choć by był mocno tęgi i tak nie przeszkadza przy zmianie biegów.
3,0
Wyciszenie
Plastiki troche skrzypia. Tylna belka potrafi być słyszalna na dużych dziurach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest jakoś bardzo łakoma na paliwo. Zimą w mieście 8-8,5l max. Jak siądzie lambda to około 12l hehe. Części śmiesznie tanie ale za naprawy pod maska mechanicy troszke biorą ze względu na ciasnote tam panujacą. Czesem żeby coś wyjać trzeba uniesc silnik:(
5,0
Stosunek jakość/cena
Swoja \"żabcie\" kupiłem za niecałe 3 tyś. Rok 98\' wyposażenie: elk. szyby, elk. lusterka, klimatyzacja, szyberdach, wspomaganie, 2x airback, cen. zamek, immobilizer, chalogeny, fotel reg. w 4 płaszczyznach. progi, podłaga, nadkola bez kropki rdzy, tylna klapa troche rdzewieje i drzwi od spodu ale te elementy można zawsze wymienić i to dosyc tanio więc niema sie czym przejmować aż tak bardzo. Za te pieniadze nieda sie kupić z tego rocznika auta tej klasy tak dobrego i bez awaryjnego i świetnie wyposażonego. Clio jest pod tym względem bezkonkurencyjny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lubią się psuć pierdoły. Przełącznik świateł z mijania na długie rozwala się dosyc często. Elk. szyby, cent. zamek ciężko pracuja zimą. Minimalne ogniska korozji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic nigdy mi się poważnego niezepsuło no może sonda lambda ale można orginalna kupić już za 250zł rzadko w którym aucie są tak tanie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i RT 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio I