Karoseria
: brak rdzy mimo 18lat. kilka miejsc sczegolnie narazonych trzeba poprostu otoczyc opieka a nie czekac az wypadna dziury.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: slaba wiazka, wypalajace sie kostki i styki
Silnik
: uszczelka pod glowica to slaby punkt,ale zrobiona na czas nie sieje problemow
3,0
Całokształt
samochodzik ok. nadwozie zadbane nie rdzewieje(jest kilka punktow o ktore szczegolnie trzeba zadbac). silniczek nawet wiekowy dla zwawego emeryta starczy ale lubi paliwo. mimo tego,ze powyzej 100km/h glosny to jest wygodny
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
za ta cene mozna kupic dobrze wyposazone autko z lpg i w miare mlode, niestety gole stare japonczyki bija go niezawodnoscia
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo slaba elektryka. wypalajace sie styki to norma,wiec nie dziwi np nagly brak nawiewu.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padajaca uszczelka glowicy, cieknaca nagrzewnica i zapowietrzajacy sie uklad chlodzenia + ciagle wycieki plynu lub/i oleju
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i RT 75KM 55kW
[l/100km]