NIGDY W TRAŚIE MNIE NIE ZAWIODŁA ZAWSZE CIĄGŁA DO DOMU A NA ZAJUTRZ DO WARSZTATU.
Wrażenia
4,0
Silnik
PADŁ CZUINIK WYŁ WENTYLATORA EFEKT USZCZELKA I GŁOWICA DO ROBOTY NIE OPŁACALNE KUPIŁEM DRUGI PO AUTOMACIE PRZEBIEG 121000 TERAZ 165000 BEZ PROBLEMÓW ZERO WYCIEKÓW.0.3 LITRA BIERZE MIĘDZY WYMIANAMI.
4,0
Skrzynia biegów
DRUGA TAMTA PRZY 140000 ZACZEŁA WYĆ NA 3 I 2 BIEGU. ZA URZYWANĄ DAŁEM 450ZŁ.NA RAZIE DOBRZE
4,0
Układ jezdny
ZA SZYBKO PADAJĄ SWOŻNIE WACHACZA TRZY RAZY WYMIENIAŁEM ŁOŻYSKA PRZEDNIE SKF.WKONCU ZAŁOŻYŁEM CX.I JEST OK.
Komfort
4,0
Widoczność
OK.
4,0
Ergonomia
OK.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
NIEWIEM RAZ DOBRZE GRZEJE RAZ NIE ODPOWIETRZAŁEM ZMIENIIŁEM TERMOSTAT I TO SAMO.NIE JEŻDZE NA GAZIE.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU WYGODNIE.
4,0
Wyciszenie
TROCHE ZA GŁOŚNY
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALANIE TRAGEDIA W MIEŚCIE I NA KRÓTKICH PRZEBIEGACH I KORKACH DO 12/100KM TRASA 6-7.5 JEŻDZE NA 98.SREDNIA 9/100.KOLEGA MA 1.2 W MIEŚCIE DO 10/100.DOBREJ JAKOŚCI ZAMIENIKI NIE SĄ DROGIE POLECAM KRAFTA WACHACZ KOMPLETNY 175ZŁ.DOBRE I TANIE ŁORZYSKA TO POLSKIE CX LEPSZE OD FEBI CZY KAGERA.
3,0
Stosunek jakość/cena
NIE JEST ŻLE WOLE TO NIŻ UNO,TICO,MATIZA CZY PEUGOTA 106 NIE MÓWIĄC O CIENKUSACH ALBO SEICENTO.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZAPALAJĄ SIE RÓŻNE KONTROLKI ALBO GASNĄ.PRZEŁĄCZNIKI SZYB RAZ DZIAŁAJA RAZ NIE TERAZ WYSIADŁA ZMIANA ŚWIATEŁ DŁUGIE NIE WCHODZĄ
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
GŁOWICA I SKRZYNIA.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]