jak na ten samochod wszystko ok do 100km/h rozpedza sie calkiem niezle pozniej sa male problemy chodz z wyprzedzaniem samochod na trasie niekoniecznie trzeba redukowac.
4,0
Skrzynia biegów
praktycznie nie da sie bez zgrzytu wsadzic wstecznego ale za to cala reszta ok nie ma wiekszych problemow
4,0
Układ jezdny
prowadzi sie calkiem niezle
Komfort
4,0
Widoczność
w okolo wszystko widac duze lustrerka wsteczne
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze grzeje w zimie szybko sprawie i szybko szyby odparowywuja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w tej klasie podobno jedno z pierwszych miejsc zajmuje w 206 jest mnie miejsca z tyl niz w clio :)
4,0
Wyciszenie
moglo byc lepiej powyzej 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto okolo 8l/ trasa 5l przy predkosci 140km/h ceny w serwisie oczywiscie jedne z drozszych ale zawsze da sie cos taniej wykombinowac.
4,0
Stosunek jakość/cena
miekkie zawieszenie to dla francuzow normalne cena clio o wiele mniejsza nic jakiegos niemca a po drugie jesli mam dac za golfa 10000zl z 95 roku wole dac za clio zz 99roku to samo i jezdzic o wiele wygodniej i funkcjonalniej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jezdze tym samochodem juz prawie pol roku i przejechalem 25000km spalilo sie podswietlenie zegarka i jednego z wylacznikow a pozatym nie bylo problemow
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy tych kilometrach ja robilem pompe wodna byla orginalna jeszcze wymienilem pasek rozrzadu plus wszystko co do tego idzie rolke napinacz i jedno niemile wspomnienie i wydatek to przekladnie kierownicza nie wiem czemu ale niestety padla przy 160000km szkoda
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW
[l/100km]