Silnik
: Najmocniejsza strona samochodu. MPI est oszczędny i jak jedzie się do 2 osób, można się nawet odrobinę poszaleć.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Błędy na komputerze, kontrolki od poziomu oleju.
Karoseria
: Dość mocna, ruda lubi tylne nadkole.
Przeniesienie napędu
: Sprzęgło \"sprężynowało\" daje to dodatkowy stres dla młodego kierowcy.
4,0
Całokształt
Samochód niezły by nauczyć się nim jeździć. Jest dość oszczędny, mały w mieście, nigdy nie odmówił posłuszeństwa na drodze. Posiadający swoje mankamenty (elektronika, odbijające sprzęgło, wibrująca manetka, jedno ognisko rdzy) co w większości wynikało z zaniedbań poprzedników.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najmocniejsza strona samochodu. MPI est oszczędny i jak jedzie się do 2 osób, można się nawet odrobinę poszaleć.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem nie wbijało się dobrze przy redukcji z 5ki na 4kę, poza tym naprawdę dobrze.
3,0
Układ jezdny
Dość miękkie zawieszenie co podnosi komfort, ale trochę gorzej trzyma się na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po jakiś 5-10 minutach bardzo ciepło i przyjemnie w środku. Przydatne jesienią i zimą.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy miejsca wystarczało, ale dla pasażerów było go raczej za mało.
4,0
Wyciszenie
Nie wiem czemu tak niska ocena. Zupełnie szczerze powiem, że można było w samochodzie rozmawiać nie podnosząc głosu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik MPI jest dość oszczędny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Oceniłbym na 4-. Problemem jest faktycznie elektryka, zdarzało jej się trochę poszaleć.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pewnej zimy włączyła kontrolka od komputera. W rezultacie 3 błędy w elektronice. Wibrująca manetka zmiany biegów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raczej drobne rzeczy, nic bardzo kosztownego lub wykluczającego z jazdy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW
[l/100km]