Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio I

MICHELANGELO, 16 lat temu
Silnik 1.2 60KM 44kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 154 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Clio I 1.2 60KM 44kW 1990-1998 - Oceń swoje auto
2,77
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : JAK NA SWOJE GABARYTU TO Z TYLU JEST CALKIEM SPORO MIEJSCA DLA LUDZI SREDNIEGO WZROSTU, NIESTETY BARDZO CIASNO KIEDY KIEROWCA (TAK JAK JA) JEST WYSOKI I MA ODSUNIETY FOTEL DO KONCA WTEDY Z TYLU JEST CIASNO, ALE JAKBY NIE PATRZEC TO JEDNAK NIEWIELKI SAMOCHOD I NIE MA SIE CO CZEPIAC
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : cylinderki, pompa hamulcowa
Silnik : duzo awarii
Inne
3,0
Całokształt
Ogolnie male nienajgorsze autko dla 2-4 osob w 5 osob na dluzsze trasy niebardzo. calkiem przyzwoity bagaznik. Myslalem ze spalanie bedzie mniejsze. dla kobiety nienajgorsze, chociaz moja mama bierze poduszke bo jej z kolei za nisko. Ogolnie autka drugi raz nie kupie bo sie zrazilem do francuza. moze dlatego ze trafil mi sie troche psujacy egzemplarz...
Wrażenia
2,0
Silnik
Malo koni wiec przy wyprzedzaniu rewelacji nie ma trzeba miec na prawde dobre warunki zeby kogos wyprzedzic bez duszy na ramieniu... jesli chodzi o prace silnika to nie jest zbyt glosny ale troche z nim klopotow.
3,0
Skrzynia biegów
czesto trzeba zmieniac biegi w tym roczniku przy przebiegu ponad 150k lewarek chodzi troche jak kij w piachu.
3,0
Układ jezdny
auto strasznie przechyla sie w zakretach przy predkosci 40-50 km/h na jakims luku mam wrazenie, ze zaraz wystartuje jak samolot.
Komfort
3,0
Widoczność
widocznosc nie jest zla mankamentem jest tylko to ze z tylu widocznosc przyslania tylna belka miedzy tynymi drzwiami a klapa bagaznika.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
co tu duzo pisac wlaczasz dmucha wylaczasz nie dmucha, lubi sie psuc dlugo sie grzeje zeby dmuchalo ciepym powietrzem w chlodne drzwi, musze pol miasta przejechac z soplami pod nosem zanim zacznie cieplo leciec
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pzrestrzen dla kierowcy o wzroscie 170-180 bedzie ok dla mnie (190cm) za nisko kierowcnica, z tylu nie jest zle jak na tak male autko nawet bagaznik troche mnie zaskoczyl, myslalem, ze bedzie mniejszy.
3,0
Wyciszenie
jak ktos sobie wsadzi wyciszenie w drzwi i pod maske to bedzie mial super cichutko a tak to jest w miare przy dluzszej jezdzie na wyzszych obrotach nie jest za ciekawie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
slabo jak na silnik 1,2 pali troche za duzo
3,0
Stosunek jakość/cena
cena jest dosc atrakcyjna dlatego kusi, ale czy nie lepiej dolozyc troche i jezdzic czesciej niz stac w warsztacie? ja za swoj dalem 4k i drugie tyle jak nie wiecej wlozylem w naprawy... stad taka opinia a nie inna
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogolnie autko jak to francuzy awaryjne, nie bylo miesiaca zebym nie stal w warsztacie. dobze ze mam znajomego mechanika, bo inaczej juz dawno bym \"poszedl z torbami\" zalezy co nazywam drobiazgami w moim przypadku psulo sie: dmuchawa, odkrecajace sie srubki, cylinderki hamulcow, drobne usterki sinika (krokowy itp)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
autko gaslo trzeba bylo regulowac zawory wymienic swiece przewody ale to i tak dalo nieznaczna poprawe, poza tym siadla pompa paliwowa, hamulcowa, i duzo innych usterek tyle ich bylo ze wszystkich nie pamietam. Ogolnie autko potwierdza regole ze samochod to \"Skarbonka\" nie tylko ze wzgledy ze dopiero co wyjechalem ze stacji paliw a juz mam rezerwe ale i czeste usterki
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio I