Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio I

LuCeK, 13 lat temu
Silnik 1.2 55KM 40kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Renault Clio I 1.2 55KM 40kW 1990-1997 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ogólnie fajny samochodzik:)
3,0
Całokształt
Myśle że moge dodać opinie o tym samochodzie. Samochód należał do mojego taty kupił go w połowie 1999 roku(nie wszystkich wtedy było stac na audi:p)i użytkował go aż do 2008 roku, więc sporo.Przez cały czas eksploatacji nie sprawiało żadnych problemów.Było tak jak każdy z nas by chciał \"lać i jeździć\".Drobiazgi się zdarzały ale to wiadomo jak w każdym aucie. Samochód miał zajefajny granatowy kolor i alumy BBS łaaa wtedy to był wypas,szok.Później zaczeliśmy jeździć do Holandii nim do pracy 1200 km i clio dawało rade nigdy nie odmowiło posłuszeństwa , zawsze honorowo dojeżdżało do celu. Dlatego nabrałem sentymentu do tego auta i marka Renault pomimo swojej powszechnej opinii jest moją ulubioną.Wersje którą miał mój tata można obecnie nabyć za ok.2000zł, ale wersje Williams albo 16s są niewiarygodnie drobie za dobrze utrzymane egzemplarze trzeba zapłacić miedzi 10-20 tyś. złotych.Obecnie mam Seata Toledo II ale przy następnej zmianie będe myślał o Lagunie III albo Megane RS!!
Wrażenia
4,0
Silnik
żaden potwór , nie został stworzony do wyscigów na 1/4 mili , ale za to ma fajny dźwieka na wyzszych obrotach. Nie przejmować sie zapocaniami czy wyciekami oleju tak musi być ,poprostu zabezpiecza sie przed korozją. Ciekawostką w tym silniku jest to że pali mniej w mieście niż na trasie:)
3,0
Skrzynia biegów
największa wada tego auta ,a nie dalatego że sie psuje ,było wrecz odwrotnie nie było z nią zadnego problemu tyle że brak precyzji i wsteczny przy wrzucaniu trzeba było wrzucac nawet na trzy razy:D
4,0
Układ jezdny
miękkko:D wersja z tym silnikiem nie miała drążka stabilizacyjnego wiec na szybciej pokonywanych zakrętach można zwymiotować, ale to jest nieważne:D ważne że jest tanie w eksploatacji bo w sumie tam sie nie ma co zepsuć
Komfort
5,0
Widoczność
Małe te auto nic ,nie przeszkadza pozwole sobie powiedziec ze widoczność perfekcyjna:)
5,0
Ergonomia
wszystko ma swoje miejsce:P
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wręcz idealnie jak nie pada śnieg albo deszcz:D Dlatego jak już kupować to wersje z uchylanymi tylnymi szybami:D (chodzi mi o wersje 3D)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
aaaa i tu zaskoczenie bo miejsca jest naprawde dużo:) Bagażnik 260l zdaje zadanie tj. 2 osoby +bagaz:D kierowca i pasażer mają dużooo miejsca:)
3,0
Wyciszenie
jakieś tam jest:)tyle że autostrady to raczej omijajcie tym autem:D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
a i tu nietypowy wynik:D w mieśce przy delikatnym traktowaniu lekko do 7 litrów sie zejdzie:) w trasie przy delikatnym obciążeniu pręd. 100-130 km/h dyche zeżre bezlitośnie
5,0
Stosunek jakość/cena
12 lat temu kosztowało 20 tyś. ale teraz ceny są śmieszne ,idealne auto jako pierwsze własne, prosta konstrukcja auta i naprawde ceny części teraz jak i wcześniej bardzo niskie,polecam:) a i przednia maska fajnie sie otwiera do przodu jak w starych BMW:)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
było tych drobiazgów : -alternator(na wysokich obrotach działał poprawnie) -rdza tylnych błotników -podswietlenie tablicy rozdzielczej -dmuchawa -chyba tłumik końcowy, poza tym zwykła wymiana elementów eksploatacyjnych oleje filtry, rozrząd ,Hamulce
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak:)Nigdy nie zawiódł nawet w trasie pare razy 1200km do Holandii 150km/h szedł jak burza na niemieckiej benzynce:)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio I