AUTO NADAJE SIĘ NA DOJAZDY DO PRACY I PORUSZANIE SIĘ PO MIEŚCIE NA ZAKUPY ALE ZBYT WIELE NIEMA CO OCZEKIWAĆ NA PROSTEJ DRODZE NIEWIELE DA SIĘ WYCISNĄĆ (OK 165 WG LICZNIKA) NA ZAKRĘTACH \"WYPADA\" Z DROGI PONIEWAŻ NIEMA DRĄŻKA STABILIZATORA Z PRZODU (MONTOWANO W SIL.1,4 W ZWYŻ)ALE MOŻNA GO ZAŁOŻYĆ. CZĘSTO PSUJE SIĘ WŁACZNIK ŚWIATEŁ (PRZEŁĄCZANIE DROGOWE-MIJANIA)WYSIADA TEŻ OPORNIK DMUCHAWY (NIE WŁĄCZA BIEGÓW 1-2-3 ALE ZOSTAJE JESZCZE NAJGŁOŚNIEJSZY 4 :)MA DELIKATNE ZAWIESZENIE KTÓRE NIE NADAJE SIĘ NA NASZE DROGI ALE I TAK WOLE TO NIŻ GOLFA (JAZDA NA TACZCE) CZĘSTO TEŻ PRZEPALA SIĘ RURA WYDECHOWA PRZED T.L.KOŁEM GDYŻ JEST ZA MOCNO ZGIĘTA A W DODATKU PRZYSPAWALI TAM UCHWYT MOCUJĄCY PRZY KTÓRYM KOROZJA ROBI SWOJE. MA WIELE WAD ALE DAJE SIĘ GO POLUBIĆ :)NAWET BEZ WSP.KIEROWNICY KRĘCI SIĘ LECIUTKO MA B.DOBRĄ WIDOCZNOŚC I JEST MAŁY WIĘC MOŻNA SIĘ WCISNĄĆ BEZ PROBLEMU NA PARKINGU W KAŻDE MIEJSCE. ILOŚĆ MIEJSCA W ŚRODKU JAK NA TAKIEGO SZKRABA TEŻ JEST SPORA (A MOŻNA TEŻ ŁATWO ZDEMONTOWAĆ TYLNĄ KANAPE CO ZWIĘKSZY NAM BAGAŻNIK)
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW
[l/100km]