Karoseria
: Przestronność wnętrza,duży bagażnik i łatwość prowadzenia mimo braku wspomagania.
4,0
Całokształt
Szkoda ,że obecnie nie produkuje się tak małych na zewnątrz a dużych w środku,tanich w eksploatacji, łatwych w obsłudze, nieprzeładowanych zbędnymi "udogodnieniami" aut.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nierówna praca na wolnych obrotach,brak mocy przy wyprzedzaniu
4,0
Skrzynia biegów
Sporadyczne problemy ze wstecznym,poza tym bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze również w zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie wspaniała.
5,0
Ergonomia
Nie ma zastrzeżeń.Wszystko tam gdzie być powinno,może poza klaksonem,ale do tego można się przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie dość długo się nagrzewa,ale poza tym w porządku.W lato nie narzekam,bo mam szyberdach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Biorąc pod uwagę wymiary zewnętrzne, ilość miejsca jest więcej niż zadowalająca(ostatnio jechałem nową Fiestą i wypada przy Clio słabiutko,przynajmniej z tyłu).
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach powyżej 100 km/h jest głośno ale biorąc pod uwagę fakt,że takowe osiągam rzadko,wystawiłem 4-kę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mógłby trochę mniej palić w mieście,w trasie ok.Części tanie i łatwo dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze ciężko jest znaleźć coś korzystniejszego.Gorąco polecam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Biorąc pod uwagę wiek auta i jego nieznaną przeszłość (sprowadzone z Zachodu i kupione w komisie) usterkowość można określić jako niewysoką(psują się drobiazgi nie mające wpływu na bezpieczeństwo jazdy i jej kontynuowanie).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pęknięta łapa pod silnikiem,wymiana termostatu i...tyle.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW
[l/100km]