Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid
Ah te Renault,
5 miesięcy temu
Silnik 1.6 E-Tech 140KM 103kW
Rok produkcji 2023
Przebieg:
9 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
3,21
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Przeniesienie napędu
3,0
Całokształt
zawiedziony jestem po całości . Spalanie 80% miasto to wynik 6 - 7 patrząc na inne marki to raczej słabo . zawieszenie i prowadzenie do 90 km jest dobrze powyżej auto zaczyna latać stawać się skrajnie nie przewidywalne . Materiały kto miał poprzednika przed FL to wie że obecny Captur stal się tani autkiem oszczedzają na wszystkim plastikach tapicerce wszystko 2x gorsze niż przed FL i na niskim poziomie . Cena i tu mam problem wydaje się atrakcyjna jednak po sprawdzeniu nie do końca tak jest raczej jest normalna bo braki w wyposażeniu ( przy mojej kwocie ) są ogromne . Reasumując ponownie bym nie wybrał HYBRID może tańszą wersję benzynowa ale raczej inna markę . Auto ma sporo zalet nie wymienionych to ale po trzeciej wizycie nowym autem w serwisie odechciało mi się o nich wspominać .
Wrażenia
3,0
Silnik
W przedziale 60 - 90- jak i 80- 100 i 80 - 120 to auto NIE jedzie nic nie robi .
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Do 90 km wporządku potem TRAGEDIA
3,0
Karoseria
Typowe nowe lakiery
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Kiepski i to bardzo ale lepiej niż Toyota
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Tech 140KM 103kW
[l/100km]