Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Gustawo, 1 miesiąc temu
Silnik 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW od 2024 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Najlepsze auto w klasie, szybki i zwinny jak gepard i tyle. Powinien się nazywać Gepard a nie Captur ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
dynamika bardzo dobra
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting