Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting
Tomasz,
20 godzin temu
Silnik 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
6 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Troche się naszukałem nowego auta, wyprobowalem chyba wszystkie z segmentu. Cena jak za hybrydę bardzo dobra, to nie tylko oszczędność paliwa, ale też lepszy komfort jazdy w porównaniu z wersjami benzytowymi. Osiągi bardzo dobre, czuć dociskanie w fotelu kiedy doda się gazu na trybie sport. Trzeba dodać że fotele są bardzo komfortowe, nie za twarde i nie za miękkie, spokojnie można podróżować kilka godzin bez odczucia dyskomfortu. Kamerka jakość ma słabą, ale generalnie wszystko widać i dobrze spełnia swoją funkcję (szczególnie ta 360). Inne systemy jak wykrywanie ograniczenia prędkości i utrzymanie pasa ruchy też działają fajnie, byłem nawet pozytywnie zaskoczony jak dobrze trzyma (nie za agresywnie) utrzymuje w pasie, a wykrywanie znaków się praktycznie nie myli. Klimatyzacja bardzo wydajna nawet w upały nie ma żadnego problemu. Ogólnie auto nie ma żadnych poważnych wad, a zalet bardzo wiele ;). Warto sprawdzić samemu, umówić się na jazdę testową i wyrobić sobie opinie, szczególnie porównując z innymi autami segmentu. Ja to zrobiłem i wybór padł na Captura.
Wrażenia
5,0
Silnik
mocny silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
[l/100km]