Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Tobiasz, 8 dni temu
Silnik 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW od 2024 - Oceń swoje auto
2,79
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : 1. Systemem Keyless , 2 Parowanie reflektorów
Silnik : 1. Wchodzi na wysokie obroty , bez powodu 2. Pod korkiem oleju zbiera się biała masa ( paliwo w oleju ) brak rozwiązania konieczne wymiany oleju co 6 - 7 tyś km
Przeniesienie napędu : Kod DTC 16D861 błędu nowa skrzynia niestety .
2,0
Całokształt
Kod DTC 16D861 błędu nowa skrzynia
Wrażenia
2,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Captur II

Liczba wpisów: 6

Renault Captur II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting