Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting
Lembi,
23 dni temu
Silnik 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
7 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Super jednostka.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: BRAK
5,0
Całokształt
Najlepszy crossover w automacie i hybrydzie segmentu B na rynku. Wybierałem długo, na ostatniej prostej pozostała jeszcze Kona i Yaris Cross. Kona poległa za wygląd, a Cross to zabawka (jazda jak w dziecinnym autku). Renault zrobiło świetną robotę. Auto super oszczędne, dynamiczne, ciche. Dzisiaj też bym się nie wahał.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super jednostka. Przyspiesza momentalnie na elektryku. Połowa trasy zawsze na elektryku. Spalanie faktycznie o połowę mniejsze niż w aucie benzynowym.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia kłowa daje radę. Nie szarpie. Nie wyje jak w toyocie. I nie ma sprzęgła:)
5,0
Układ jezdny
Idzie za ręką bardzo ładnie. Warto czasem wyłączyć tych asystentów jazdy, ale w Renault to 1 przycisk:)
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wyżej = widać lepiej.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zanim wyrówna temperaturę to klima trochę za głośna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm a wpasowałem się pięknie. 4 osoby z bagażem podręcznym podróżują komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
so far so good
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpukać nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
[l/100km]