Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting
78 Tomek,
2 miesiące temu
Silnik 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
8 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
2,64
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
1,0
Całokształt
Niestety ale dopadła mnie jak się okazuje typowa dla tego modelu i napędu usterka mianowicie skrzynia 'kłowa' w której olej dostaje się do silnika elektrycznego i nie da się jej naprawić? Renault je wymienia obecnie wymienia na gwarancji na nowe , a co potem bo gwarancja to zaledwie dwa lata coś czuję ze ludzie pozostaną z problemem tak jak to było do tej pory w tej marce z skrzyniami EDC .
Wrażenia
3,0
Silnik
Spalanie takie sobie jak na Hybryde osiągi fatalne
1,0
Skrzynia biegów
UP
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Typowa na te czasy
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cos nie do końca tam to dobrze działa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie wiem jak to zrobili bo zewnątrz auto spore a w środku ciasno i to bardzo
3,0
Wyciszenie
do 80 ok do 100 średnio 120 słabo 140 tragicznie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
[l/100km]