Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting
Random 44,
2 miesiące temu
Silnik 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
6 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
3,21
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
3,0
Całokształt
Zona się uparła i masz chłopie klopsa . Wygląd po zmianach ciekawy kolor fajny . Spalanie w mieście jest zadawalające trasa gorzej ( do 100 ) ponad 130 pali więcej niż nie jeden 2.0 . Osiągi to jest tragedia to auto buczy czasem jęczy ale nie jedzie 0 -100 NIe 60 - 90 NIE 80 - 120 NIE wyprzedzanie trzeba planować . Wnętrze ciasne jak to seg. B brak podłokietnika ty niezrozumiały podsufitką tył poprowadzona nisko ja się nie mieszczę brakuje 1,5 cm . Tablet już mi się zawiesza co jakiś czas . Teraz w upały gorąco w aucie plecy mokre . Zaczynam żałować zakupu i to bardzo można by dozbierać 10 15 tyś i kupić coś dobrego .
Wrażenia
3,0
Silnik
+ spalanie - osiagi
3,0
Skrzynia biegów
Gubi się
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
[l/100km]