Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting
Ernest.R,
3 dni temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Rok produkcji 2025
Przebieg:
10 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
3,29
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Po przejechaniu 10 tyś km co sadzę o aucie ? .Większość negatywnych wpisów się potwierdziła . Auto bardzo nierówne tam dobrze gdzie indziej fatalne . Zalety mieszają się z żenującymi wadami. Samochód - wnętrze dobrze wykończone i przemyślane pod względem ergonomii cena wydaje się być rozsądna jednak nie do końca jak się okazuje . Świetnie wyglądający tablet . Minusem wysokie spalanie, żenująco niskie osiągi ( wpisy jakoby to żwawe auto to czyste kłamstwa robiłem pomiary w zakresach istotnych czyli 0 -50 , 60 - 100 , 90 - 120 zawsze to samo auto pomimo 158Km ustępuje znacząco słabszym jednostka ) słaby lakier, niskiej jakości kamery w nocy ich działanie jest zerowe nagłośnienie za dopłatą nie warte swej ceny jest po prostu kiepskie , Fotele są niekomfortowe ( często o tym wspominają testerzy i nie mylili się , są jednymi z gorszych jak nie najgorsze bo jazda powyżej 100 km kończy się zawsze bólem pleców ) . Światła o ile w dzień nie mają znaczenia to w nocy snop światła jest krótki i słabo oświetla drogę jak na te lata to bardzo kiepskie rozwiązanie zastosowało renault a ma przecież inne lepsze ( oszczędności ??? ) Systemy wspomagające kierowcy od razu wyłączam lewa ręka w ruch i OFF ich działanie jest koszmarne kto jest tworzył i po co skoro tak działają . Drugi raz raczej nie kupiłbym.
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie zachwyca po FL
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Auto podsterowne , przechyla się w zakrętach , podatne na podmuchy boczne .
2,0
Karoseria
Typowy eco
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Dobra
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wyglądem spaprali ergonomię przestrzeni ciasno i tyle nawet podłokietnika niema z tyłu bo się by nie zmieścił .
3,0
Wyciszenie
W mieście super w trasie słabo
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis drogi jak na taka markę
3,0
Stosunek jakość/cena
Niby materiały dobre a nawet bardzo jednak elektronika -- systemy wspomagające , klimatyzacja światła koszmarnie prymitywne i na dodatek słabo działają silnik potraktowany ECO jest obecnie mułem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwie pierdoły jak na razie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
[l/100km]