Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Ernest.R, 3 dni temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW od 2024 - Oceń swoje auto
3,29
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Po przejechaniu 10 tyś km co sadzę o aucie ? .Większość negatywnych wpisów się potwierdziła . Auto bardzo nierówne tam dobrze gdzie indziej fatalne . Zalety mieszają się z żenującymi wadami. Samochód - wnętrze dobrze wykończone i przemyślane pod względem ergonomii cena wydaje się być rozsądna jednak nie do końca jak się okazuje . Świetnie wyglądający tablet . Minusem wysokie spalanie, żenująco niskie osiągi ( wpisy jakoby to żwawe auto to czyste kłamstwa robiłem pomiary w zakresach istotnych czyli 0 -50 , 60 - 100 , 90 - 120 zawsze to samo auto pomimo 158Km ustępuje znacząco słabszym jednostka ) słaby lakier, niskiej jakości kamery w nocy ich działanie jest zerowe nagłośnienie za dopłatą nie warte swej ceny jest po prostu kiepskie , Fotele są niekomfortowe ( często o tym wspominają testerzy i nie mylili się , są jednymi z gorszych jak nie najgorsze bo jazda powyżej 100 km kończy się zawsze bólem pleców ) . Światła o ile w dzień nie mają znaczenia to w nocy snop światła jest krótki i słabo oświetla drogę jak na te lata to bardzo kiepskie rozwiązanie zastosowało renault a ma przecież inne lepsze ( oszczędności ??? ) Systemy wspomagające kierowcy od razu wyłączam lewa ręka w ruch i OFF ich działanie jest koszmarne kto jest tworzył i po co skoro tak działają . Drugi raz raczej nie kupiłbym.
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie zachwyca po FL
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Auto podsterowne , przechyla się w zakrętach , podatne na podmuchy boczne .
2,0
Karoseria
Typowy eco
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Dobra
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wyglądem spaprali ergonomię przestrzeni ciasno i tyle nawet podłokietnika niema z tyłu bo się by nie zmieścił .
3,0
Wyciszenie
W mieście super w trasie słabo
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis drogi jak na taka markę
3,0
Stosunek jakość/cena
Niby materiały dobre a nawet bardzo jednak elektronika -- systemy wspomagające , klimatyzacja światła koszmarnie prymitywne i na dodatek słabo działają silnik potraktowany ECO jest obecnie mułem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwie pierdoły jak na razie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting