Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting
CV,
9 dni temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
12 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
3,14
26% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Osiągi wersji z 150ps to 11s do setki by zrozumieć jaki to muł podam przykład silnik 1.0 110 pa ma 9s. 1.5 lub 1.6 o mocy od 150 do 160 ma 8.5s. Muł to muł a kłamstwa desperata który tego nie pojmuje nie zmienią tego. Klimatyzacja taka jak w Clio czyli kiepską testerzy to potwierdzają nie tylko ja . Przestrzeń w kabinie cm teraz nie oszukasz ciasna jak w żadnym aucie . Spalanie pomimo mułowatych osiągów przeciętne . Zatem po czasie karzdy risądny zdaję sobie sprawę cukierek w ładnym opakowaniu nie jest zawsze dobry jak ten model Renault
Wrażenia
2,0
Silnik
140ps a osiągi najgorsze w klasie niema gorszych
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
[l/100km]