Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

CV, 9 dni temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW od 2024 - Oceń swoje auto
3,14
26% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Osiągi wersji z 150ps to 11s do setki by zrozumieć jaki to muł podam przykład silnik 1.0 110 pa ma 9s. 1.5 lub 1.6 o mocy od 150 do 160 ma 8.5s. Muł to muł a kłamstwa desperata który tego nie pojmuje nie zmienią tego. Klimatyzacja taka jak w Clio czyli kiepską testerzy to potwierdzają nie tylko ja . Przestrzeń w kabinie cm teraz nie oszukasz ciasna jak w żadnym aucie . Spalanie pomimo mułowatych osiągów przeciętne . Zatem po czasie karzdy risądny zdaję sobie sprawę cukierek w ładnym opakowaniu nie jest zawsze dobry jak ten model Renault
Wrażenia
2,0
Silnik
140ps a osiągi najgorsze w klasie niema gorszych
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting