Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting
Yogi,
13 dni temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
7 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
2,71
36% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Jak ktoś kieruje się wyglądem auta to sam jest sobie winien (to dotyczy mnie w tym przypadku niestety ). Samochód trzy dni po wyjechaniu z salonu zepsuł się (choinka ) i został zholowany do serwisu. Przy przebiegu 4 tys. km cieknie z niego jakiś olej, w związku z czym znów czeka go wizyta w salonie (. Captur to piękny samochód, ale nie nadający się do jazdy z powodu zawodności. Pozycja za kierownicą jak to powiedział jeden z czołowych testerów dla orangutana odpowiednia i to niestety prawda , czy tak trudno było to zrobić by plecy nie bolały . Spalanie większe od innych marek ok 1 - 1,5 l miasto/trasa ale osiągi tragiczne nowe normy zabiły ten silnik auta z mocą o 20- 30 KM mają lepszą dynamikę . Asystent pasa ruch robi co mu się podoba szarpie kierownicą widząc nie istniejące pasy ( ciekawostka jak są żółte/tymczasowe na drodze to szaleje szarpie jak by chciał cię zabić . Układ hamulcowy wiem to małe auto ale dlaczego po dwóch hamowaniach ( z prędkości np. 120 do 50 ) zaczyna bić tarcza ?? A najgorsze to podejście ASO do sprawy bo dla nich niema sprawy !
Pierwszy i ostatni raz Renault.
Wrażenia
2,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
[l/100km]