Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting
Inquis,
4 dni temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
1 000 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: plus za dynamike
5,0
Całokształt
Mam wersję po face liftingu - Techno 140KM z manualną skrzynią biegów + pakiet NAV + Harman Kardon + kamery 360 + inne pomniejsze bajery
Posiadam auto od niecałych dwóch miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Przy wzroście 188 jeździ mi się wygodnie, a za mną bez problemu może usiąść dorosła osoba. Ogólnie auto komfortowe dla 4 osób nawet na dłuższe dystanse (przy 3 osobach z tyłu jest ciasno). Całkiem spory bagażnik jak na tą klasę samochodów.
Samochód bardzo dynamiczny w trybie SPORT.
Duży plus za możliwość wyłączenia upierdliwych asystentów jazdy i systemu start-stop jednym przyciskiem bez konieczności używania ekranu dotykowego.
Wbudowany asystent Google działa super, praktycznie wszystko w aucie można ustawić przez komendy głosowe.
Nawigacja Google Maps - klasa sama w sobie, Android Auto łączy z telefonem bez żadnych problemów.
Generalnie Infotament działa bardzo stabilnie i płynnie, głośniki z pakietu Harman Kardon grają rewelacyjnie polecam każdemu.
Minus daję za aktywację start-stop przy każdym starcie silnika (zawsze wyłączam to przyciskiem koło kierownicy) i źle spasowaną uszczelkę w drzwiach kierowcy.
Pozytywne zaskoczenie za gwarancję odnawialną Renault którą niedawno uruchomili, wychodzi że będę miał 6 lat gwarancji (bez dopłat) na to auto (2 lata standardowe + 3 lata gwarancja EASY SERVICE rozszerzona + 1 rok gwarancji odnawialnej)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny w trybie SPORT
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy pięciu osobach robi się ciasno.
4,0
Wyciszenie
Uszczelka przy drzwiach jakby źle spasowana i słychać szum przy prędkości 80km/h, muszę jechać do ASO żeby to poprawili
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
źle spasowana uszczelka od strony kierowcy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
[l/100km]