Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting
Paweł,
2 miesiące temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
8 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
3,07
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
2,0
Całokształt
Pierwszy tydzień wizualny efekt WOW a później było coraz gorzej. Wszystko trzeszczy w nowym aucie , jakieś szumy przy tylnych drzwiach za kierowcą trudne do zidentyfikowania . Przy 2 + 2 pasażerach zawieszenie dobija podczas pokonywania progów spowalniających . Silnik poprzednik 140 dawał radę i to bardzo a tu mamy nowe normy a Renault sobie nie poradziło obecnie - zero dynamiki słaby silnik bez przyśpieszenia z wysokim i nieekonomicznym spalaniem na krótkich odcinkach i w czsie dynamicznej jazdy .Brawo Renault i jego "aspiracja " wedle YT do klasy premium w wykonaniu tego modelu .Ja mam inne zdanie to auto z innego wymiaru - na pewno ! NIe polecam
Wrażenia
2,0
Silnik
Dno i wodorosty totalna pomyłka , Przy krótkich przejazdach - odcinki do 3 km - paliwożerny - 11- 12 l/100
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
mocno ograniczona , wycieraczki nawet nie dobijają do słupka i zostawiają pas brudu w czasie deszczu natomiast po szybach bocznych płynie rzeka dokładnie na wysokości lusterek coś fatalnie to zaprojektowali
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy wysokiej temperaturze otoczenia : lato, upał zapomni ze coś w tym aucie cię schłodzi klimatyzacja niewydajna .
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma tu zbyt dużo miejsca, tym niemniej w 4 osoby podróżuje się kiepsko . Pojemność bagażnika jest ok
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena samochodu jest znośna. Wyposażenie dodatkowe jest drogie i jak dziś uważam to jest to strata pieniędzy.