Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur I Crossover

Tomasz, 7 lat temu
Silnik ENERGY dCi 90KM 66kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Captur I Crossover ENERGY dCi  90KM 66kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Na normalnym trybie niezależnie od stylu jazdy spalanie ok 5 - 5.6 l/100 km. Wczesnej miałem benzynę... i tam... rozpiętość w spalaniu sięgała 3 litrów na setkę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : -
4,0
Całokształt
Ogólnie pozytywny samochód nadający się do jazdy po mieście. Doskonale się sprawdza przy parkowaniu na wyższych krawężnikach. Na autostradzie również daje radę a co najważniejsze zadowala się niewielkimi ilościami paliwa.
Wrażenia
4,0
Silnik
W miarę dynamicznie można jeździć wyłącznie na trybie normalnym. Funkcja EKO to nieporozumienie.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana przekładnia, biegi wchodzą lekko i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Wcześniej jeździłem Hondą Civic... idealnie trzymała się drogi ale była twarda i ... niska co owocowało tym, że nie raz zahaczyłem podwoziem o różne elementy znajdujące się na drodze. W Capturze... jest miękko i komfortowo a co najważniejsze,,, nie boję się że o coś zahaczę gdy wjeżdżam na krawężnik czy tez przejeżdżam przez próg zwalniający.
Komfort
5,0
Widoczność
Autem podróżuje się wygodnie. Siedziska umieszczone wysoko a zatem można bez problemu ogarnąć wszystkie gabaryty samochodu.
5,0
Ergonomia
Samochód doskonale nadaje się do podróżowania po mieście... a i jazda na trasie nie jest męcząca.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja sprawuje się bezproblemowo.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku mogło by być nieco szerzej...
5,0
Wyciszenie
Nadwozie jest dobrze wyciszone. Na razie (jak samochód nowy) nic nie skrzypi ale zobaczy się jak przejadę 100 tys, km
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autem przejechałem już ponad 8 tys. km. Na początku korzystałem z trybu EKO, jednakże w tym trybie samochód zupełnie nie ma mocy a zatem aby poruszać się sprawnie trzeba było mocniej naciskać na pedał gazu... a i tak dynamika była mizerna. Większość jazd odbywa się w Krakowie czyli więcej się stoi niż jedzie. Na autostradzie w miarę oszczędnie jedzie się do 120 km/h. Powyżej tej prędkości zużycie sięga 7-8 l/100 km. Na trybie normalnym zużycie ON jest porównywalne jak na EKO ale dynamika o wiele lepsza a co za tym idzie nie trzeba mocno "deptać" pedału gazu aby bez problemów poruszać w gęstym ruchu miejskim.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód wart swojej ceny - ale to subiektywna odpowiedź. Szkoda, że nie można kupić z napędem na 4 koła... byłby wtedy ideał ;-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód... brak usterek (oby było tak dalej).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory brak :-)

On - zużycie paliwa dla silnika ENERGY dCi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Captur I

Liczba wpisów: 11

Renault Captur I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Captur I Crossover