Inne
: Wszystko na plus - często zmieniam samochody - jeżdżę około 10000km miesięcznie i ten samochód na prawdę pozytywnie mnie zaskoczył - oby tak dalej.
5,0
Całokształt
Jakością , przyjemnością z jazdy przewyższa wiele samochodów w swojej klasie a wyposażeniem samochody z "wysokiej półki". Ma praktycznie wszystko co może auto mieć - z rzeczy praktycznych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Szok. 1500 obrotów i już ciągnie. 2000 można zmieniać bieg na wyższy.2600 - 140km/godż. Przez zamyślenie ruszyłem z drugiego biegu i pojechał bez problemu.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. 5 biegów w zupełności wystarczy. ładnie rozłożone . Czwórka od 50 do 120.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się super.
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba się przyzwyczaić gdzie się zaczyna samochód,
a z tyłu przydają się czujniki parkowania . Z pozycji kierowcy samochód wydaje się dłuższy niż jest.
4,0
Ergonomia
Dużo schowków , ale tylko jeden na małą butelkę między siedzeniami - mogły by być 2.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna klimatyzacja trochę za zimna , trzeba ustawić na 23 stopnie , to jest normalnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu , wygodnie - bez problemu przejechałem jednym ciągiem 1100km , rezerwa się zapaliła na 850km , jedyna przerwa.
5,0
Wyciszenie
Nie zależnie od prędkości słychać tylko szum wiatru i opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód przy normalnej jeździe pali 4-4,2 , na autostradzie 140 i więcej 5,3 . Super wynik , jeżdżę płynnie, ale nie delikatnie . Przy delikatnej jeżdzie do 90 i bez przyspieszeń (kulając się)zszedłem do 3,8
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze auto tak jeżdżące i z takim wyposażeniem - 6 punktów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tego momentu 0 problemów , wiele poprzednich moich aut miało " problemy wieku dziecięcego" nawet słynne z niezawodności Toyoty, a w Captur bez zastrzeżeń.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Energy dCi 90KM 66kW
[l/100km]